Általános Szerződési Feltételek

Szállítási információk/feltételek
• A megrendelés elfogadása mindig az adott partner üzlet érvényes munkaidejétől és szállítási körzetétől függ, a saját egyedi lehetőségei alapján.
• Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
• A kemping, katonai bázis, hajó, vizi kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek.
• Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt, a temető pontos címét, szertartás kezdetét és egy hozzátartozó telefonszámát.
• Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el. 
• Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.

Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.
Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak munkatársunkkal történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.
Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.
 
 
Virágok
 
A virágok szezonális termékek, ezért bizonyos fajták nem mindig kaphatók mindegyik partnerüzletünkben.
Nem tudjuk garantálni, hogy egy adott virág minden virágüzletében állandóan kapható, különösen akkor, ha azonnalra kérik a kiszállítást, de biztos lehet abban, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csokor színben és formában megfeleljen az interneten, a képen láthatónak.
Vázát sajnos nem tudunk biztosítani a virágokhoz.
 
 Szállítás és visszaküldés
 
A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási partnerüzletnél érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el. A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek. Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt. Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges. Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak. Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.
 
Fizetési feltételek
 
Webáruházunkban a PayPal rendszerén keresztül tud fizetni, teljes biztonsággal.
A megrendelés akkor lép érvénybe, ha az ellenérték a Virágpavilon Kft. számlájára beérkezett vagy készpénzben előre ki lett fizetve.
Egyéb fizetési lehetőségek:

1. Banki átutalással: az Erste 11600006-00000000-35334323  számlaszámára. A közleménybe az Ön nevét írja be. Rendelése akkortól él, ha az összeg beérkezett a számlánkra, illetve ha tud küldeni egy igazolást, hogy a tranzakció sikeresen megtörtént.

2. PayPal banki utalással: Itt több féle lehetősége van: 

Az egyik mikor van paypal fiókja és van rajta egyenlege. Így Ön egyenlegéről fizetheti a kívánt terméket.

A másik fizetési lehetőség,  a paypal rendszerét használja a bankkártyás vásárláshoz. Ezzel a móddal adatai biztonságban maradnak. Miután a webáruházban kiválasztotta a terméket és a fizetésnél a paypal-t választotta, át lesz irányítva a paypal oldalára, ahol a fennt leírtak szerint tud fizetni.

3. Megrendelő fizet / utánvét : a futár nyugta ellenében kéri el öntől a pénzt és adja át a csokrot. Kérjük jelezze előre, ha nagy címletű bankjeggyel fizet, hogy gondoskodhassunk váltópénzről, illetve ha áfás-számla igénye van a virágküldésről.

4. Megrendelő fizet másik helyszínen / utánvét: ilyenkor a futár először felkeresi önt és átveszi nyugta ellenében rendelése ellenértékét, majd kézbesíti a küldeményt. Ez esetben a kiszállítási díjat külön egyeztetni kell az üzlettel, mivel 2 fuvarról van szó.

5.Üzletünkben is leadhatja megrendelését, és a helyszínen bankkártyás fizetésre is van lehetősége.

Virágküldés kiszállítási díjai: Webáruházunkban feltüntetett árak minden költséget tartalmaznak (bruttó HUF).


© 2018 Berek Virága – Minden jog fenntartva.
Designed by Perl Creative